Fietstochtje langs de kust.

13 februari 2019 - Vilanova i la Geltrú, Spanje

Het is onze laatste dag in Vilanova, dus er worden allerhande klusjes gedaan; wassen, camper poetsen.  Er is ook nog tijd om te zwemmen in het binnenbad, en een grote groep gaat petanque spelen.

's Middags maken de reisleiders een fietstochtje, wie dat wil gaat mee. De camping ligt hoog in de heuvels, en het eerste stuk gaat behoorlijk bergaf.  Verder volgen we de kustlijn, die hier vooral bestaat uit boulevards met appartementen aan de ene kant, en de zee aan de andere. Omdat het laagseizoen is mogen we gewoon over de boulevards fietsen. Het is toch wel genieten als we dan uitrusten op een terrasje in de zon.

1. Bas en Gisela Bouwman:
    14 februari 2019
    Heerlijk zo’n fietstochtje!
    Heb ik lang niet meer kunnen doen.
    Maar zodra mijn operatiewond goed geheeld is, gaan wij er ook weer met de fiets op uit!
    Ton en Marianne waren dinsdag hier. Ze waren hier in de buurt van Lochem voor afspraken voor hun komende reis. Was heel gezellig!
    Fijne voortzetting van jullie reis!