Nieuwe reizen.

26 augustus 2018 - Maaseik, België

Vanaf morgen komen er weer nieuwe reisverhalen! Noël en ik gaan met de camper een groepsreis maken door Noord-Spanje en Portugal. Bovendien gaat ons hondje Frodo mee.

Deze keer gaan we niet met onze favoriete organisatie ACSI, omdat zij in mijn examentijd naar Portugal gingen. Daarom hebben we gekozen voor een najaarsreis met NKC, een organisatie speciaal voor campers.

Lees gezellig met ons mee!

1. Petra:
    26 augustus 2018
    We verheugen ons op je verhalen
  2. Marja:
    Hele goeie reis!!! Perfecte bestemming, enne, heerlijke wijnen. Groetjesmarja
  3. Frans Derks:
    26 augustus 2018
    Veel plezier. Wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
  4. Klaas en Liesbeth.:
    27 augustus 2018
    Mooi weer veel wijn en etenjes ! Wij denken nog wel eens terug aan de wijnreis een paar jaar geleden, was ook geweldig toen.
    28 augustus 2018
    Hoi Marleen en Noel, ik heb net op fb gereageerd op een foto van Frodo, maar mijn vraag is hier al beantwoord, ja dus. Wij gaan met jullie meegenieten en wensen jullie een geweldige reis