Noorwegen

28 mei 2017 - Maaseik, België

Er begint weer een nieuw avontuur. Voor de eerste keer naar Noorwegen met de camper. Over een paar dagen treffen we onze medereizigers van ACSI, daarmee zullen wij drie weken lang door het zuiden van Noorwegen trekken. Wij, dat zijn Noel en Marleen, deze keer zonder hond Frodo, die over een paar weken wel weer mee mag.
De reis levert hopelijk prachtige foto's op, die dan ook op de blog komen.
Morgen overnachting ergens in Duitsland.

Marleen.

1. Marja:
    28 mei 2017
    Lieve mensen, Noorwegen, een echt geweldig land met een overweldigende natuur. En zonder duizenden mensen overal. Het land is nog erg puur. En Noren zijn vriendelijk en hulpvaardig en erg duidelijk: ja is ja, zonder omwegen. Geniet er optimaal van!!!
    Fijne reis, liefsmarja
  2. Jacky:
    28 mei 2017
    Heel veel plezier!! Ik verheug me al op de mooie foto´s!!
  3. Wim en marianne:
    Hallo Marlon en Nobel,

Vorig jaar hebben jullie met ons de ACSI reis naar Albanie-Corfu gedaan. Dat was al een ongelooflijk mooie reis. Wij hopen, en weten eigenlijk wel zeker, dat deze reis wederom een heel mooie reis wordt.
    Wij gaan dit jaar zelf naar Marokko in september en op dit moment rusten wij uit op Elba en reizen van daaruit door naar Corsica.

Veel reisplezier en Marleen........denk eraan dat het water in Noorwegen wel iets kouder zal zijn dan op onze reis. Is 2 badpakken aan niet verstandiger ?
  4. Wim en marianne:
    28 mei 2017
    mijn tablet heeft de tekst enigszins aangepast,het moet natuurlijk zijn: Marleen en Noel.
  5. Onno Netscher:
    28 mei 2017
    Wij wensen jullie een heel fijne reis, Noorwegen is een prachtig land en ik ga er graag nog eens heen, maar Jeanne (ons Mediteraan typje) wil er niet meer heen. Met belangstelling zie ik de blogs tegemoet. nogmaals geniet ervan.
    Groetjes Jeanne en Onno
  6. Saskia:
    28 mei 2017
    Ik ben heel benieuwd naar je verslag, Noorwegen staat hoog op mijn verlanglijstje! Geniet ervan!
  7. Mariëlle:
    30 mei 2017
    hele fijne reis gewenst met hopelijk prachtige natuur