Thuis

7 juni 2016 - Maaseik, België

Met de zon in de rug rijden we vandaag huiswaarts. Het wordt steeds warmer, net als gisteren. Kleine schapenwolkjes groeien uit tot apocalyptisch formaat. Op de radio wordt gewaarschuwd voor heftig weer; in Duitsland zijn gisteren al heel wat kelders ondergelopen.

De reis zit er er bijna op. Wat hebben we veel beleefd en gezien! Albanië was in alle opzichten zo interessant en mooi als ik hoopte. Ik had nog graag wat meer tijd in het woeste noorden doorgebracht, in de nog altijd moeilijk bereikbare bergdorpen. Maar anderen brengen weer liever een extra dag door aan het strand in het zuiden, uiteindelijk moet je met iedereen rekening houden bij een groepsreis.

Dan zijn we weer thuis, waar een fiks onweer tekeergaat. Begroeten blij onze kinderen en de dieren, die we toch wel gemist hebben.
Maar binnenkort vertrekken we weer. En in de nazomer gaan we nog naar de Taptoe in Edinburgh.
Wat betreft volgend jaar? Daar denken we nog over. Misschien wel Marokko. Wie weet. Ik ga me vast inlezen. En er komt zeker weer een blog!

1. Jacky:
    7 juni 2016
    Leuk! Ik verheug me op nieuwe reisverhalen!
  2. Agnes:
    7 juni 2016
    Wat leuk om jullie steeds te volgen op je reis: alsof ik er een beetje bij was. En de foto's waren zoals gewoonlijk weer prachtig: dat lag natuurlijk ook aan de objecten .
  3. Helene en Dick Wesselingh:
    7 juni 2016
    Fijn te horen dat jullie weer veilig thuis zijn. Het was leuk om jullie nog te volgen via jouw reisverhaal Marleen. Mooi en leuk. We missen jullie groep en het is helaas heel erg stil op de camping. Veel toeristen blijven toch weg door de `vluchtelingencrisis` op de balkan, die er niet is! Heel veel groeten van ons allemaal uit Albanie, de Familie Wesselingh.
  4. Onno Netscher:
    7 juni 2016
    Fijn dat jullie heelhuids thuis zijn gekomen, ik had ook niet anders verwacht. Het ziet er ook geweldig uit in Maaseik, een beetje nat maar thuis is thuis. Leuk dat Helene en Dick het ook hebben gevolgd. Het weer is hier prachtig en wij hebben besloten er nog een dagje aan vast te plakken. Groetjes maar weer.
  5. Truce Winter:
    7 juni 2016
    Wat bijzonder om jullie zo onverwacht daar in Oostenrijk te ontmoeten. Wij kijken terug op een heel bijzondere reis, mede door jouw blog Marleen, is alles weer heel levendig terug te roepen. Overnachting op camperplaats in Ladenburg, dicht bij Heidelberg. Leuke plaats met historisch centrum en fietsmogelijken 10 euro. Wij zijn maandagmiddag thuis gekomen, na wat onweersbuien en files onderweg. Bedankt Marleen voor je mooie blog en voor jullie aangename reisgezelschap.
    Groet!