Winterreis Algarve, Huelva.

12 februari 2020 - Maaseik, België

Er komen weer nieuwe reisverhalen; we staan klaar om  te vertrekken met de camper. Opnieuw kozen we voor een groepsreis met ACSI, naar het zuiden van Portugal en Spanje.

Een andere route dan vorig jaar, met af en toe een plaats waar we al eerder waren, maar ook veel nieuws om te ontdekken.

We gaan op zoek naar interessante plekken, aangenaam klimaat, culinaire verrassingen en leuk gezelschap. Reis weer gezellig met ons mee, via deze blog!

1. Petra:
    12 februari 2020
    Heel veel plezier, ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Ik hoop dat jullie lekker weer krijgen, zodat jullie optimaal kunnen genieten.
  2. Jacqueline Dinjens:
    Heel veel plezier!
  3. Jos:
    12 februari 2020
    Vergeet niet het anker kerkhof. Bij Tavira. Of de schuilplaats van de tempeliers bij sant antonio
  4. Jean-Pierre Proesmans:
    TOP !
  5. Wilhelmien Bovy:
    Heel veel plezier!
  6. Marja:
    13 februari 2020
    Hele goeie tocht met verrassende nieuwe plekken en plaatsen en een leuke reisgroep gewenst. Graag af en toe n foto van prachtig gekleurde korstmossen, zomaar ergens onderweg. Groetjesliefs!
  7. K en L Kleywegt:
    13 februari 2020
    Hallo Marleen en Noel, leuk om weer wat van jullie te horen we gaan er zeker weer van genieten, om de verhalen en foto,s te zien en te lezen.
    Geniet van de reis.
  8. Ineke Lageweg:
    Hoi Marleen en Noël,
    Goeie reis en heel veel plezier. Zie er naar uit om je reisverhalen weer te lezen! Groetjes, ook van Martin, Ineke
  9. Onno Netscher:
    15 februari 2020
    Hoi Marleen en Noel, leuk om jullie reis ,ook al is het van de zijkant, ook een beetje mee te beleven, heel veel plezier en geniet ervan. Goede reis ook van Jeanne