Corona.

14 maart 2020 - Albufeira, Portugal

Vandaag komt er een vervroegd einde aan onze gezamenlijke rondreis. ACSI heeft besloten dat de reis is afgelopen, omdat Spanje de noodtoestand heeft uitgeroepen, en de kans bestaat dat dit ook in Portugal gebeurt. Zij stellen voor via Caceres naar Urrugne te reizen, die twee campings houden ze voor ons vrij.

Niet iedereen gaat nu meteen naar huis. Op dit moment is Portugal een van de veiligste landen van Europa, qua corona. Wij gaan dan ook niet haasten, maar nemen de langzame route naar het noorden. Als we onderweg nog interessante dingen meemaken zal ik nog verder bloggen. Tot zover bedankt voor het meereizen!

1. Bas en Gisela Bouwman:
    14 maart 2020
    Wat jammer!
    Maar we begrijpen het wel!
    De organisatie neemt geen risico.
    Geniet nog maar voor zover het kan! Groetjes!
  2. Petra:
    14 maart 2020
    Super jammer maar jullie kennende maken jullie er nog wel een leuke reis van. Hier is er een kaalslag gaande in de supermarkt . Vreselijk. De mensen zijn helemaal gek.
  3. Els nijsten:
    15 maart 2020
    Jammer Marleen. Ik wens jullie een veilige terugreis!
  4. Jacky:
    15 maart 2020
    Veilige terugreis, blijf gezond en geniet van de rest van je reis!
  5. René Janson:
    15 maart 2020
    Geniet van de langzame terugreis, maar houd in de gaten, wat Spanje doet met de inreis van vreemdelingen. Het kan zijn, denk aan de VS, dat gezien de noodtoestand in Spanje, aan de grens wordt gecontroleerd en je wordt tegengehouden! Porto en de Douro zijn overigens prachtige streken evenals rond het stadje Vilareal, zoals wij hebben gezien.
  6. K en L Kleywegt:
    15 maart 2020
    Sneu voor jullie, onze kinders zitten in N.Z. ,we horen morgen of ze terug kunnen komen. maar toch een mooie reis verder.
  7. K en L Kleywegt:
    27 maart 2020
    Hallo Marleen en Noél hoe is het met jullie, zijn jullie thuis?
    Of zijn jullie toch ergens blijven hangen.
  8. Marleen van der Drift:
    27 maart 2020
    Hoi Klaas en Liesbeth,
    We zijn thuis aangekomen, een paar uur voordat de lockdown in België ingezet werd, dus juist op tijd.
    Groetjes,
    Marleen en Noël.