Naam:
187
Foto’s:
748

Over ons

Ik reis graag en heb samen met mijn man en ook alleen al heel wat van de wereld gezien. Samen reizen we met onze camper, een Hymer. Dat gaat soms met een organisatie als de ACSI, maar ook vaak op eigen houtje. Dan gaat onze hond Frodo ook mee.Ik vind het leuk om een verslag van mijn reis bij te houden.

Over onze reis

Op deze reis zullen we door de Balkan reizen: speciaal Albanië gaan we bezoeken. Het is een groepsreis die door ACSI wordt georganiseerd. Op de terugreis komen we door Corfu en Italië.

Bezochte landen

Wij hebben 52 landen (21%) bezocht:

Albanië, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Egypte, Estland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Iran, Italië, Jersey, Jordanië, Kazachstan, Kirgizië, Kroatië, Letland, Libanon, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oezbekistan, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Rusland, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Syrië, Tsjechië, Turkmenistan, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.