Rond de camping.

2 maart 2019 - Valencia, Spanje

Omdat mijn knie voorlopig niet goed genoeg is voor een fietstochtje gaat Noël vandaag weer zonder mij met de groep fietsten. Zij rijden naar een van de dorpen op de landtong, en lunchen daar samen. Er is een breed fietspad door het duingebied, en omdat de duinen hier vlak zijn kun je er gemakkelijk afstanden afleggen.

Ik wandel weer naar zee met Frodo, en later nog eens zonder hondje om te zwemmen. Een visarend zweeft boven het natuurreservaat, op zoek naar prooi. Af en toe vliegt er een vogel op, als ik in de buurt van een nest kom. Om twee uur hoor ik het donderen van het vuurwerk in Valencia.

Spanjaarden hebben nu vakantie, en de camping is opeens vol.

1. Petra:
    2 maart 2019
    Beterschap met je knie, maar je vermaakt je toch wel denk ik.
  2. Bas en Gisela Bouwman:
    3 maart 2019
    Jammer voor je dat je niet volledig mee kunt doen met de activiteiten!
    Doet me denken aan mijn beperkingen in Portugal. Maar het komt vast goed! Sterkte ermee! Ik ben ook nog steeds mobiel beperkt vanwege een nieuwe ontsteking op een plekje naast de operatiewond. Maar het wordt al wat beter!
    Van een afstand heb je geen oordopjes nodig vanwege het geknal in Valencia! Dat vond ik destijds vreselijk.
    Groetjes en houd moed!
  3. K en L Kleywegt:
    4 maart 2019
    Sterkte met je knie, heel vervelend.
  4. Onno Netscher:
    7 maart 2019
    Veel is herkenbaar van vorig jaar, al ging ons boottochtje bij Albufera vanwege het slechte weer niet door. Niet treuren, nieuwe kansen en misschien dat wij het dit najaar wel gaan beleven. Een fijne stad Valencia.