Camping Weergors

20 augustus 2016 - Hellevoetsluis, Nederland

Als voorlaatste equipe arriveren we in Hellevoetsluis, waar we twee jaar geleden al eens stonden om de ACSI reis naar Ierland te beginnen. Onderweg is de lucht betrokken; de eerste regendruppels vallen als we onder de luifel van het reisleidersechtpaar zitten voor een kennismakingsgesprek.

De routebespreking is een vrolijk gebeuren, maar duurt twee uur, doordat er veel vertaald moet worden. Er zijn 14 Duitse equipes en 7 Nederlandse. Omdat het zo laat is geworden gaan we iets eten in het gezellige campingrestaurant. Daar werkt de taalgrens voorlopig nog door in gescheiden tafels . Wij hebben een heel gezellige avond met Carel en Wil uit Nederland.

Vanmorgen schijnt de zon weer, maar er staat een stevige bries. We maken een wandeling langs de dijk. Regelmatig klinkt er een Titanic-achtige scheepshoorn. Ganzen oefenen formatievliegen en zeilboten liggen bijna plat op het water. Vanmiddag rijden we naar de haven!

1. Frans Piets:
    21 augustus 2016
    mooie foto's met een echt Hollands landschap, goede reis en veel plezier, gr. Thea.