Hoge Veluwe.

19 augustus 2016 - Hoenderloo, Nederland

Het begin van een nieuwe reis : een groepsreis naar de Taptoe in Edinburgh en de Highland Games in Oban. De weg naar Schotland loopt niet rechtstreeks via de Veluwe. Maar het is lekker weer en we vinden het heerlijk om een dagje door te brengen in ons Nationale Park. We overnachten in het natuurreservaat, waar een rustige camping is. Voor de zekerheid leggen we wel kippengaas onder de wagen, om de marter tegen te houden. De vorige keer dat wij hier waren moest ik er 's nachts een wegjagen, die heel brutaal in het motorgedeelte probeerde in te breken.

We maken een paar fietstochtjes en treffen het : een keer zien we everzwijnen met jongen, een andere keer een edelhert met een prachtig gewei. Natuurlijk gaan we nog eens naar het Kröller - Müllermuseum om de van Gogh's te bewonderen.

Vanmiddag worden wij in Hellevoetsluis verwacht en zullen we kennismaken met onze medereizigers en de reisleiders.

1. Saskia:
    19 augustus 2016
    Geniet ervan Marleen! Ik zal je avonturen vanaf mijn iPad volgen!
    Groetjes Saskia
  2. Agnes:
    19 augustus 2016
    Goede reis en geniet van alles wat op jullie oad komt.
    Lieve groet, Henk en Agnes,
  3. Elly Bennink/Eric Ordelman:
    19 augustus 2016
    Hallo Marleen en Noel, jullie genieten ook volop van het leven, merken wij! Wij zijn ook weinig thuis! Weekje Mierlo en daarna week Burgh Haamstede vorige week weer terug. Nu is Eric op de fluisterboot hele weekend ( inhaalslag) 17 september gaan we 7/8 weken richting Murcia (Spanje) waar we dan verschillende vrienden treffen! Blijf genieten en we blijven elkaar volgen! Veel plezier in Schotland! Groeten Eric en Elly.
  4. René Janson:
    19 augustus 2016
    Geniet ervan samen ! We wensen jullie een prachtige reis toe! Groetjes René en Marijke
  5. Onno Netscher:
    20 augustus 2016
    Hoi Marleen en Noel, leuk weer zo'n reisje.geniet er van. Toevallig zei Jeanne (terwijl zij toch een echt Mediterraan typje is) dat zij zoiets ook wel eens zou willen doen, dus wie weet, ooit nog eens. Geniet er van, wij blijven jullie volgen. Zelf vertrekken wij morgen voor 4 weekjes naar Kroatië. Tot later in Andelst. Jeanne en Onno