Oostenrijk

5 juni 2016 - Nesselwang, Duitsland

Het is heerlijk stil en koel op onze overnachtingsplaats. 's Morgens nemen we voor de tweede keer afscheid van Truce en Nico.
We gaan richting Oostenrijk over de Brenner autoweg. Het is droog en af en toe zie je tussen de laaghangende wolken besneeuwde bergtoppen. Aan de grens gaat Noël de Go pro box opladen, maar men verwijst hem naar een tankstation 20 km verderop. Intussen piept de box elke keer als we langs een mast komen.
Ook op de volgende stations worden we doorverwezen. Het boxje piept boos: het geld is op. Dat betekent een fikse boete, als we nergens kunnen opladen.
Met een knoop in de maag en kromme tenen rijden we naar Telfs, het laatste mogelijke oplaadstation. Hier vertelt men dat het systeem vandaag plat ligt. We moeten dan maar een mail sturen en alles uitleggen.
Terwijl we langs prachtige bergweiden rijden zuchten we: voorlopig blijven we hier weg!

Via de Fernpass rijden we naar Duitsland waar we in Nesselwang de camperplek opzoeken. In de Konditorei gaan we even bijkomen van een spannende dag!

1. Jacky:
    6 juni 2016
    Wat naar dat jullie daar nu nog moeilijkheden mee hebben! Hopelijk toch nog een beetje genieten van de rest van de vakantie!
  2. Onno Netscher:
    6 juni 2016
    ik hoop dat het niet te ernstig wordt, vanmorgen zijn Marijke en Rene vertrokken dus nu zijn wij nog alleen en in tegenstelling tot het weerbericht is het nog steeds mooi hier dus blijven wij nog tot woensdag. Goede reis verder voor jullie.