Afscheid.

18 maart 2019 - Peñíscola, Spanje

Aan alle mooie dingen komt een einde, zo is ook deze reis weer afgelopen. We vonden het programma veel uitgebreider dan vooraf verwacht, dat was prettig. Het weer was bovendien geweldig. Wij komen zeker terug om deze streek verder te bezoeken.

Vanavond hadden we ons afscheidsdiner, met toespraken en alles wat erbij hoort, en morgen rijden we richting huis.

Ik neem weer afscheid van mijn lezers, wie weet tot een volgende reis.

1. Wilhelmien Bovy:
    19 maart 2019
    Hoi Marleen,dankjewel voor jullie mooie fotoos,mooie verhalen!Een mooie,veilige reis terug,neem de zon maar mee!gr Wilhelmien
  2. Bas en Gisela Bouwman:
    Het was leuk om jullie te volgen!
    Een veilige terugreis !
    19 maart 2019
    Inderdaad, weer een reisje ten einde, bedankt weer voor je verslagen, het is dan toch een stukje meebeleven en vast wat voorkennis voor onze reis van september.
    Wij hopen er volgend jaar weer bij te zijn. groetjes
  4. Frans Derks:
    19 maart 2019
    Bedankt Marleen voor jouw mooie verhalen en foto's. Het geeft toch een gevoel alsof je de reis een beetje meemaakt.
    En het is ook een bron voor ideeën als wij die richting uitgaan.
    Goede terugreis naar het frisse noorden.