Hirtshals

24 juni 2017 - Aalborg, Denemarken

De laatste ferry's vandaag; een keer over de Lysefjord, die je vanaf de Preikestolen kunt zien liggen. Als het helder is tenminste. Nu hangen de wolken laag en het regent.
Gisteravond hebben we alweer enorm geboft: het was droog, zodat we de laatste RBS buiten konden houden. John trakteerde omdat hij jarig was, ook andere medereizigers hadden iets lekkers meegebracht, zodat het een echt feestje werd. Natuurlijk werden Bram en Mariet in het zonnetje gezet als dank voor hun uitstekende begeleiding van deze reis.
De bezienswaardigheden vanaf de laatste camping richting haven slaan we over; net als iedereen willen we op tijd zijn.
Aan boord is er een overdadig afscheidsdiner. De overtocht verloopt vlot en eenmaal op de camping in Aalborg nemen we hartelijk afscheid van elkaar. Hopelijk tot weerziens op de reünie in november. Wij rijden van hieruit in een paar dagen naar huis. Het was een fantastische reis, en we komen graag een keer terug in Noorwegen.